09 серпня 2018

Інтернет-магазин Rozetka збирається викупити контрольний пакет у компанії EVO – частку південноафриканського холдингу Naspers. При цьому доля засновників EVO стане частиною об'єднаної компанії. Про це 09.08.2018г на своїй сторінці у Фейсбук повідомив засновник Розетки – Владислав Чечоткін.

Таким чином об'єднана група планує створити кращу систему для покупців і продавців, що в свою чергу зумовить кращі можливості для малого та середнього бізнесу. Далі за допомогою логістики Розетки планується організація швидкої доставки для споживачів. При цьому дійсні проекти та операційне управління не зміняться.

За словами Владислава Чечоткіна вже зараз напрямок Маркетплейс у Розетки розвивається найкраще, і значна частина продажів – це товари третіх осіб. Взаємодія логістичної, IT-інфраструктури та підприємців дасть можливість побудувати найкориснішу компанію для українців.

Микола Палієнко, співзасновник EVO, підтримав майбутнього компаньйона, сказавши, що їх мета – екосистема онлайн і офлайн сервісів навколо клієнта, в якій виграють як продавці, так і покупці.

Об'єднання здійсниться після того, як Антимонопольний комітет дасть дозвіл на концентрацію в Україні.

Rozetka – компанія заснована Владиславом Чечоткіним в 2005 році, як магазин електроніки та побутової техніки. З 2014 року стала інтернет-супермаркетом споживчих товарів. Входить у десятку найдорожчих брендів України та має один з найвищих NPS серед українських компаній роздрібної торгівлі. У середньому сайт rozetka.ua відвідують понад 12млн осіб на місяць. У 2017 році компанія збільшила виручку до 6 млрд грн, і її часта прибуток стала 8,91 млн грн.

EVO – українська IT-компанія, чий бізнес базується на маркетплейсах та онлайн-сервісах. Заснована як майданчик Prom.ua 10 років тому М. Палієнко, Д. Горовим і Т. Мурашко – вони ж займаються питаннями стратегічного розвитку та управлінням компанією. Мажоритарний акціонер – холдинг Naspers. У травні 2016 року реорганізувалася в групу компаній EVO. Її проекти працюють в Україні, Казахстані, Росії, Білорусі. В рамках компанії розвиваються Prom.ua, Satu.kz, Deal.by, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, "Вчасно", Shafa.ua. В середньому за місяць сайти групи відвідують 120 млн чоловік. Товарообіг компанії складає $ 96,1 млн.

Реєстрація

Зареєструйтеся на M&A Ukraine

  • Надання комплексної аналітики з українського ринку інвестиційно-банківських послуг (угоди, мультиплікатори, вартість послуг, рейтинги інвестбанків і консультантів)
  • Агрегація всіх buy/sell side та інвестиційних пропозицій існуючих в Україні (вище USD 1 млн.)
  • Підвищення ефективності залучення нових клієнтів і реалізації угод