Серед основних мотивів виходу продавців бізнесу на ринок злиття і поглинань є комерційні та фінансові мотиви.
- Отримання прибутку від продажу компанії
- Продаж непрофільного або збиткового активу (підрозділу) в структурі корпорації
- Уповільнення темпів зростання сектора, перехід на етап зрілості
- Потреба в оборотному капіталі
- Вихід з бізнесу
- Регуляторні причини
- Втрата репутації та зміна іміджу компанії
- Отримання свободи і нових можливостей
Якщо говорити про мотиви продавців компаній, дуже важливо враховувати життєвий цикл галузі, в якій функціонує підприємство. На стадії зростання ринку доцільно проводити вертикальну інтеграцію (злиття), а на стадії зрілості або спаду галузі адекватним є поглинання конкурентів або продаж бізнесу.