Серед основних мотивів виходу продавців бізнесу на ринок злиття і поглинань є комерційні та фінансові мотиви.

- Отримання прибутку від продажу компанії

- Продаж непрофільного або збиткового активу (підрозділу) в структурі корпорації

- Уповільнення темпів зростання сектора, перехід на етап зрілості

- Потреба в оборотному капіталі

- Вихід з бізнесу

- Регуляторні причини

- Втрата репутації та зміна іміджу компанії

- Отримання свободи і нових можливостей

Якщо говорити про мотиви продавців компаній, дуже важливо враховувати життєвий цикл галузі, в якій функціонує підприємство. На стадії зростання ринку доцільно проводити вертикальну інтеграцію (злиття), а на стадії зрілості або спаду галузі адекватним є поглинання конкурентів або продаж бізнесу.

Реєстрація

Зареєструйтеся на M&A Ukraine

  • Надання комплексної аналітики з українського ринку інвестиційно-банківських послуг (угоди, мультиплікатори, вартість послуг, рейтинги інвестбанків і консультантів)
  • Агрегація всіх buy/sell side та інвестиційних пропозицій існуючих в Україні (вище USD 1 млн.)
  • Підвищення ефективності залучення нових клієнтів і реалізації угод