РЕЗЮМЕ
Пропонується до продажу 100 % корпоративних прав успішного дистриб´ютора продуктів харчування щоденного попиту в Західному регіоні. Компанія здійснює повний цикл дистриб´юторської діяльності щодо продукції відомих брендів, а також успішно просуває продукцію власної ТМ, що виробляється по моделі приват лейбл. Компанія заснована 16 років тому та за період діяльності з «нуля» виросла до рівня одного з найефективніших дистриб´юторів в регіоні з власними офісними та складськими приміщеннями в 800 м2 та обладнаним автопарком, професійною командою і 35% долею ринку в регіоні. Клієнтами компанії являються практично усі торгові точки регіону. Компанія продовжує розвиватися та розширювати власну діяльність, що на даний момент реалізується в розширенні лінійки продукції та ін. Окупність бізнесу згідно поточних даних – 3 роки.
АКТИВИ КОМПАНІЇ: офісно-складський комплекс 800 м2, парк грузових та легкових автомобілів, товарні запаси та ін; велика база постійних клієнтів, програмне забезпечення для торгових представників, договори з відомими постачальниками. Місце розташування: обласний центр на Західній Україні. Земельна ділянка: 0,2 га, в оренді. Територія забетонована, огороджена, в´їзні ворота з автоматикою. Загальна площа складського та адмінкорпусу: 800 м2. Повна реконструкція комплексу - 2011 р. Об´єм складських приміщень понад 2000 м3. Підлогове покриття – промислове, мармурова крошка. Трьох зонний лічильник електроенергії. Дві власні газові котельні. В адмінчастині виконано евроремонт, укомплектовано кухнею та столовою, душовою з переодягальнею. Приміщення для загальних зборів укомплектовано проектором, а також системою звуко- та відеозапису. Автопарк: 15 автівок іноземного виробництва
ОПЕРАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ: Дистриб´юція є ключовим напрямком діяльності Компанії. Дистриб'юторські послуги, що надаються заводам-виробникам: Продаж товару згідно виставлених виробників планів. Розміщення товару на складах. з відповідними умовами зберігання. Доставка товару до торгової точки в термін до 24 годин з моменту замовлення. Мерчандайзинг та маркетинг: ротація товару, викладка товару відповідно до планограмми, установка рекламної продукції і т.д. Підтримка контакту виробника продукції з торгівельною точкою за допомогою торгових представників, формування та підтримка торговими представниками доброї репутації брендів заводів виробників.
Послуги, що надаються торговим точкам: Відвідування замовника торговим представником від 2-х раз в тиждень. Ведення картки клієнта з фіксацією історії замовлень. Контроль викладки товару з метою стимуляції збуту продукції.
ПОСТАЧАЛЬНИКИ: Відомі заводи-виробники та добре знані ТМ продукції. Умови співробітництва передбачають територіальний ексклюзив.
ПРОДУКЦІЯ Компанії - продукти харчування щоденного попиту. Асортиментний ряд налічує понад 400 товарних позицій.
ЗБУТ ТА ПРОСУВАННЯ. Дворівневий канал збуту: виробник → гуртовий посередник → роздрібний посередник → споживач. Система продажу: активні, особисті, непрямі продажі в форматі Pre Selling /попередній продаж/ - система продажу, за якої торговий представник здійснює візити до клієнтів за визначеним маршрутом, приймає замовлення, а замовлені товари доставляються водіями. Маршрути продажу та маршрути доставки не корелюються. Кожен торговий представник працює з трьома маршрутами та зобов»язаний відвідати торгову точку мінімум двічі в тиждень.
ПРОСУВАННЯ ТА РЕКЛАМА: Виробники продукції проводять масові рекламні кампанії на телебаченні, по радіо, в інтернеті, широко використовуються POS-матеріали, проводять акції та ін.
ВЛАСНИКИ. МЕНЕДЖМЕНТ. СПІВРОБІТНИКИ. Загальна кількість працівників – до 50 осіб. Середній вік - 28 років. Основна частина працюють понад 2-3 роки, біля 20% - понад 5 років. Штатний розпис: 6 робочих днів. Ключові співробітники, їх досягнення та компетенції: Керівник відділу продажів: систематизував роботу команди, налаштував систему роботи з виробниками, започаткував роботу з магазинами національних сіток. Основне досягнення – значне збільшення прибутковості за період його роботи. Головний бухгалтер: налагодила систему подачі первинної документації, заявок в 1С; та ін. Начальник відділу логістики: запровадив системи GPS для транспорту, контроль паливно-мастильних матеріалів, контроль стану автомобілів. На високому рівні підтримує санітарно-гігієнічний стан складів та транспорту, що неодноразово підтверджувалося перевіряючими від виробників та торгівельних мереж. Компанія проводить навчання для співробітників: супервайзерів, торгових, бухгалтерії, короткі ввідні тренінги для решти співробітників. Наразі власник здійснює тільки контроль основних показників діяльності Компанії.
КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ КОМПАНІЇ
Конкурентні переваги Компанії для Клієнтів – торгових точок:
Конкурентні переваги Компанії для співробітників:
Конкурентні переваги Компанії для постачальників:
Конкурентні переваги Компанії для кінцевого споживача.
Організаційні / Інтелектуальні / Управлінські конкурентні переваги:
Конкурентні переваги для інвестора - покупця бізнесу:
ПРОПОЗИЦІЯ ПОКУПЦЮ / ІНВЕСТОРУ:
Шановні пані та панове! Щодо даної Компанії було проведено детальний аналіз, результати якого відображені на 17 сторінках інвестиційного меморандуму, що відображають всі аспекти діяльності Компанії, зокрема: Історія розвитку компанії. Активи. Плани БТІ по всім приміщенням. Перелік автотранспорту. ТМ та види продукції. Постачальника. Основні складові операційної діяльності. Збут та просування. Тенденції споживчого ринку. Основні категорії споживачів. Тенденції ринку дистриб´юції та торгівлі продуктами. Територіальне покриття. Клієнти. Конкуренти. Власники. Персонал та менеджмент. SWOT-аналіз. Конкурентні переваги. Фінансові показники.
Інвестиційний меморандум призначений для поглибленого знайомства з підприємством при підтвердженні Покупцем / Інвестором зацікавленості в придбанні Компанії та стане доброю базою для прийняття виваженого рішення.
З повагою,
Надія Бойчук
Тип профайла | Опис проекту |
---|---|
Річний оборот | після укладання NDA |
EBITDA | після укладання NDA |
Чистий прибуток | після укладання NDA |
Продукт | Дистриб´ютор продуктів харчування |
Конкуренти | Інші дистриб´ютори продуктів харчування |
Активи | Офісно-складський комплекс, парк автомобілів |
Частка | 100 % |
Причина продажу | Інші проекти |
Місцезнаходження | Івано-Франківська область |
Я | Консультант |